Regulamin

Informacje o Sprzedającym


Sklep internetowy www.handeme.pl prowadzony jest przez firmę VERDE Łukasz Bryl wpisaną przez Prezydenta Miasta Poznania do ewidencji działalności gospodarczej. Siedziba firmy znajduje się w Poznaniu. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 779-227-11-19.

1. Postanowienia ogólne

a) Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży w sklepie internetowym www.handme.pl

b) Przedmiotem działalności sklepu internetowego www.handme.pl jest sprzedaż detaliczna torebek i akcesoriów z tworzyw sztucznych.

c) Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej Klientem, a sprzedającym, zwanym dalej Handme.

d) Każda osoba składająca zamówienie (zwana dalej Klientem) w sklepie internetowym jest zobowiązana zapoznać się z Regulaminem. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nich zasad.



2. Dane Klienta

a) Podanie danych osobowych niezbędne jest do przeprowadzenia transakcji zakupu. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych oraz pełnych danych osobowych, co stanowi warunek realizacji zamówienia.

b) Handme zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku gdy dane podane przez Klienta będą niepełne lub nieprawdziwe.

3. Zakupy

a) Zamówienie w sklepie internetowym www.handme.pl składa się wypełniając dane w formularzu zamówienia na stronie.

b) Wszystkie ceny widocznie na stronie www.handme.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny podane są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki. Sposób oraz koszt przesyłki Klient wybiera w „Koszyku”.

c) Handme do każdego zakupu dostarcza paragon, który stanowi potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT dla firmy w momencie składania zamówienia należy podać dane firmy.

d) Wpłata musi być dokonana w ciągu 5 dni od dnia złożenia zamówienia. Handme zastrzega sobie prawo do anulacji zamówienia w przypadku przekroczenia tego terminu.

e) Termin realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych. W szczególnych przypadkach, gdy termin może się wydłużyć, a nie jest to zaznaczone przy konkretnym modelu, Klient informowany jest mailowo lub telefonicznie i może podjąć decyzję o odstąpieniu od umowy.

4. Sposoby płatności

Możliwości zapłaty za zakupy:

1) Za pomocą systemu płatności Blue Media (szybkie przelewy)

2) Za pomocą kart płatniczych:

* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro

3) Za pomocą systemu płatności PayPal

4) Za pobraniem - kurierowi

5) Na rachunek bankowy:

mBank: 65 1140 2017 0000 4202 1308 1482

VERDE Ł. Bryl

ul. Jasna Rola 42/20

61-609 Poznań

5. Sposób i koszt dostawy



a) Koszty dostawy:



· 15 zł – Przesyłka kurierska na terenie Polski

· 20 zł – Przesyłka kurierska pobraniowa na terenie Polski

· 69 zł – Przesyłka kurierska zagraniczna

O wysłaniu paczki Klient informowany jest mailowo.




6. Zwroty

FORMULARZ ZWROTU



a) Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta istnieje możliwość zwrotu otrzymanego towaru bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni. Czas 14 dni na zwrot liczony jest od momentu odebrania przesyłki do wyrażenia chęci przez Kupującego na zwrot.

b) Za odstąpienie od umowy rozumie się zgłoszenie (drogą pocztową lub elektroniczną) chęci zwrotu zakupionego produktu, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

c) Następnie, w ciągu kolejnych 14 dni od dnia odstąpienia od umowy (zgłoszenia chęci zwrotu) Klient ma obowiązek zwrócić Handme produkt w najbardziej wygodny dla niego sposób (Paczka Pocztowa, przesyłka kurierska). Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem oraz do paczkomatu.

d) Handme niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy dostępny w sklepie www.handme.pl). W przypadku zwrotu tylko części przedmiotów z paragonu koszty dostawy nie są zwracane. Hadnme może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

e) W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

f) Koszt odesłania zwrotu ponosi Klient.

g) Chęć zwrotu należy zgłosić mailowo w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki na adres: hello@handme.pl

h) Następnie paczkę należy odesłać na adres:



VERDE Ł. Bryl

Ul.Jasna Rola 42/20

61-609 Poznań



UWAGA- Do paczki należy dołączyć paragon oraz wypełniony i podpisany formularz zwrotu/wymiany dostępny TUTAJ





h) Odesłany towar musi być czysty, nienoszący śladów użytkowania, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony.

i) Produkt wykonany według specyfikacji Klienta oraz produkt z indywidualnym grawerem nie podlega zwrotowi.


7. Reklamacje

a) Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 czerwca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn.zm.)

b) Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacji.

c) Reklamację należy zgłosić mailowo na adres: hello@handme.pl

d) Następnie paczkę należy odesłać na adres:



VERDE Ł. Bryl

ul. Jasna Rola 42/20

61-609 Poznań

UWAGA- Do paczki należy dołączyć paragon oraz wypełniony i podpisany formularz reklamacji dostępny TUTAJ

e) Odesłany towar musi być czysty, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony.

f) W przypadku uznanej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli nie będzie to możliwe, Handme zwróci Klientowi wartość reklamowanego towaru na podany w formularzu reklamacji rachunek bankowy.

g) Różnice w wyglądzie towaru wynikające z różnic w ustawieniach monitora (głównie różnice w barwach i odcieniach towaru) nie stanowią podstawy reklamacji.

h) Wady fizyczne nowego towaru, widoczne w momencie otrzymania przesyłki, powinny być zgłaszane niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru na adres: hello@handme.pl

i) Wady towaru powstałe w wyniku użytkowania i naturalnego zużywania się towaru nie podlegają reklamacji.



8. Polityka ochrony prywatności

a) Chcąc dopasować nasze treści do Twoich potrzeb korzystamy na naszych stronach z technologii pozwalających nam zbierać Twoje dane osobowe. Pragniemy poinformować Cię dokładnie co zbieramy, dlaczego to zbieramy i czego możesz od nas oczekiwać.

b) Administratorem Twoich danych osobowych a wiec podmiotem odpowiedzialnym za to, co się z nimi dzieje, jesteśmy my: VERDE Łukasz Bryl, ul. Jasna Rola 42/20, 61-609 Poznań. Nip: 7792271119 REGON: 302227052

c) W momencie rejestracji prosimy o podanie danych niezbędnych do realizacji Twojego zamówienia:

· imię i nazwisko,

· adres (ulica, numer domu/lub numer domu i lokalu, kod pocztowy i miasto) – niezbędny nam do zaadresowania przesyłki,

· e-mail – komunikacji związanej ze statusem Twojego zamówienia w naszym sklepie

· numer telefonu – niezbędny w przypadku wyboru niektórych metod dostawy (wymagany przez przewoźników)

· W przypadku, kiedy przy składaniu zamówienia Klient wybierze wystawienie dokumentu sprzedaży FV na inne dane, niż wskazane przy rejestracji lub składaniu zamówienia, prosimy dodatkowo o podanie:

- imię i nazwisko lub nazwa firmy/instytucji – niezbędne do wystawienia dowodu sprzedaży,

- adres (ulica, numer domu/lub numer domu i lokalu, kod pocztowy i miasto) – niezbędne do wystawienia dowodu sprzedaży;

d) Zbieramy dane w celu:

· Dane zapisane w cookie zbieramy w celu dopasowania treści do Twoich potrzeb. Pisząc o „treściach” mamy na myśli zarówno to, co publikujemy w naszym serwisie, jak również to, co wyświetlają Ci nasi partnerzy. Pisząc o „dopasowaniu” mamy na myśli uczynienie treści ciekawszymi dla Ciebie. Dane zapisane w cookie umożliwiają nam bowiem analizowanie twoich zachowań. Ich zbieranie jest oparte o wyrażoną przez Ciebie zgodę.

· Abyśmy mogli zrealizować Twoje zamówienie.

e) Oprócz nas, Twoje dane przekazywane są naszym Partnerom, w celu realizacji zamówienia i jako adres dostawy Twojego zamówienia. Inni odbiorcy Twoich danych:

· Shoplo,

· DHL

· Apaczka,

· Poczta Polska SA

· InPost Paczkomaty Sp. z o.o.

W przypadku skorzystania z płatności z wykorzystaniem zewnętrznego systemu płatności (Blue Media, PayPal), wszelkie dane podane po przejściu na stronę operatora płatności pozostają zarejestrowane wyłącznie w jego bazie i nie są w żaden sposób dostępne lub przechowywane przez nas.

f) Jeśli wymaga tego od nas obowiązujące nas prawo, musimy przekazać Twoje dane osobowe uprawnionym do tego podmiotom, takim jak sądy, urzędy skarbowe czy organy ścigania.

g) W każdym momencie przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzoru. Tam, gdzie podstawą przetwarzania jest Twoja zgoda, możesz ją wycofać w każdej chwili. Aby to zrobić, wystarczy napisać na: contact@gummiestore.com bądź też powiadomić nas pisemnie: VERDE Łukasz Bryl, ul.Jasna Rola 42/20, 61-609 Poznań. Pamiętaj jednak, że nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania dokonywanego do momentu jej wycofania. Pamiętaj także, że masz prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Dodatkowo możesz wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, a także żądać przeniesienia danych. Aby to zrobić, wystarczy napisać na: hello@handme.pl bądź też powiadomić nas pisemnie: VERDE Łukasz Bryl, ul.Jasna Rola 42/20, 61-609 Poznań.

h) W przypadkach, gdy przetwarzamy Twoje dane w oparciu o Twoją zgodę, Twoje dane osobowe będą przechowywanie do czasu zakończenia realizowania przez nas celu, którego dotyczyła wyrażona zgoda, ale nie dłużej niż do czasu ewentualnego cofnięcia przez Ciebie



9. Postanowienia Końcowe

a) W sprawach nieregulowanych przez niniejszy Regulamin stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów